Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació
La fotografia publicitària té com a finalitat presentar i vendre qualsevol tipus de producte d'una manera més artística.
Per a realçar el seu atractiu estètic i despertar l'interès del client, busquem exposar aquest producte en un entorn que l'afavoreixi i contextualitzi, amb la finalitat de definir la seva funció i potenciar la seva bellesa.
És important una bona fotografia publicitària per a la venda en línia i catàlegs, ja que a través d'ella, s'atreu l'atenció del comprador, no sols pel producte en si, si no pel que la imatge li transmet.L'ús de l'entorn, l'attrezzo, els models i les localitzacions contextualitzen el producte de manera que el comprador se sent més identificat amb ell.La finalitat és aconseguir una imatge que capti la mirada, fer-la cridanera i quotidiana d'una manera que no passi desapercebuda, transmetre una idea concreta i generar així un augment de l'estímul per a comprar el producte.