Perquè és important la fotografia de producte per a e-commerce i quina és l'eina clau per a vendre
Actualment, la venda en línia s'ha disparat i la fotografia de producte s'ha convertit en la peça més important d'aquest tipus de negoci.
Els compradors consideren que aquestes fotografies són les que influiran en la seva decisió de compra. Una bona fotografia o conjunt de fotografies que defineixin el producte serà el que marqui la diferència amb la competència.
Objectius de la fotografia de producte per a e-commerce
L'objectiu principal de la fotografia de producte per a e-commerce és descriure de manera visual un producte que no és tangible, per aquesta raó és fonamental fer una bona fotografia; en ella el client ha de veure clarament totes les seves característiques, com la mida, el color, la textura, ... i alhora s'han de treballar punts de vista i il·luminacions que ressaltin la seva qualitat estètica per a aconseguir captar l'atenció i despertar les ganes de comprar; s'ha de transmetre la màxima informació possible sobre el producte, descriure'l d'una forma clara i senzilla, mantenint en tot moment un alt nivell tècnic i atractiu visual.
Qualitat d'imatge per a les fotografies dels e-commerce
Donar una bona qualitat d'imatge és cada vegada més indispensable i això pot ser decisiu per a transmetre una imatge professional de l'empresa, generar més serietat i confiança són factors rellevants en la venda en línia, i el teu negoci ha de transmetre aquestes actituds.
Trucs per a fotografiar productes
T'animem a visitar la nostra notícia de: “com fer fotografia de producte per a catàleg” on expliquem més detalladament alguns trucs i factors a tenir en compte a l'hora de fer fotografia de producte. I si et ve de gust, a visitar la nostra web per a conèixer-nos millor i animar-vos així a que formem part del vostre projecte.