Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació

Acceptar
13 - 02 - 2022

Tipus de fotografia publicitària

Tipus de fotografia publicitària

La finalitat de la fotografia publicitària és aconseguir una imatge que capti la mirada, fer-la cridanera i quotidiana d'una manera que no passi desapercebuda, transmetre una idea concreta i generar així un augment de l'estímul per a comprar el producte.

Fotografia publicitària de producte

Per a realçar el seu atractiu estètic i despertar l'interès del client, es busca exposar aquest producte en un entorn que l'afavoreixi i contextualitzi, amb la finalitat de definir la seva funció i potenciar la seva bellesa

Fotografia de lifestyle

A través de l'ús de l'entorn, l'attrezzo, els models i les localitzacions s'atreu l'atenció del comprador, no sols pel producte en si, si no pel que la imatge li transmet, i es mostra el producte de manera que el comprador se sent més identificat amb ell.

Fotografia gastronòmica

La fotografia gastronòmica estaria molt unida a la fotografia de producte, la seva intenció és mostrar el producte de la manera més estètica i apetible possible, per a despertar l'interès de l'espectador i les ganes de provar-lo; experimentar per si mateix el que la fotografia li transmet.

Fotografia comercial corporativa

El que es pretén és fer una explicació de l'empresa a través de la fotografia, on mostres als treballadors, les activitats que es realitzen, les instal·lacions, … Vindria a ser un reportatge on s'ensenya l'ambient general de l'empresa.
Solen ser fotografies destinades a la pàgina web de l'empresa o les seves xarxes socials amb la finalitat de donar informació sobre si mateixa.

En el següent vídeo podeu veure alguns exemples de tipus de fotografia publicitària

Noticies relacionades

Tipus de fotografia de producte

Podràs utilitzar tant la fotografia en fons neutre, normalment per a e-commerce, com la fotografia publicitària. La millor opció és usar tots dos mètodes, ja que cadascun té la seva pròpia intenció.