Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació
La fotografia de producte per una botiga en línea té com a finalitat presentar un objecte determinat de la manera més atractiva i fidedigna possible per a la seva exposició o venda.
Aquest tipus de fotografia se centra sobretot a mostrar les formes, els colors, els materials, els acabats i qualitats, així com descriure la funcionalitat del producte.
És important que la fotografia de producte per ecommerce i catàleg sigui de qualitat , ja que així s'assegura un increment de les vendes, es redueixen les devolucions, i s'augmenten les visites en la pàgina web o negoci.
Per a Photoecommerce el principal és el producte. Ho estudiem i busquem quina serà la millor manera per a mostrar-ho. És fonamental una bona il·luminació i un enquadrament adequat per a definir-lo correctament. També és rellevant aconseguir mostrar de manera clara una descripció de la seva funcionalitat. Aquests factors són els que incrementen l'estètica i característiques del producte, evitant d'aquesta manera possibles decepcions del comprador.
La fotografia de producte per una botiga en línea sol realitzar-se en fons neutres, encara que creiem interessant acompanyar aquestes imatges amb una altra mena de fotografia que treballa també l'entorn. Aquest tipus de fotografia el denominem fotografia publicitària i producte en ubicació i model. Us animem a visitar aquests serveis que també oferim, on us expliquem més extensament la seva intenció.