Utilitzem galetes pròpies i de tercers per oferir els nostres serveis i recollir dades estadístiques. Continuar navegant implica la seva acceptació. Més informació

Acceptar
04 - 03 - 2022

Tipus de fotografia de producte

Tipus de fotografia de producte

La fotografia de producte té com a finalitat presentar un objecte determinat de la manera més atractiva i fidedigna possible que es vulgui exhibir i/o comercialitzar.

Podràs utilitzar tant la fotografia en fons neutre, normalment per a e-commerce, com la fotografia publicitària per a arribar a aquest fi, la millor opció és usar tots dos mètodes, ja que cadascun té la seva pròpia intenció.

La fotografia publicitària de producte

La fotografia publicitària el que pretén és generar una sensació de familiarització amb el producte a través de la seva contextualització, ressaltant alhora, la seva part més estètica. Mentre que la fotografia per a e-commerce és més informativa, se centra en mostrar el producte i te'l descriu al detall.

De la mateixa manera, mentre la fotografia publicitària es pot catalogar en diferents tipus, com la de producte, gastronòmica, corporativa o lifestyle. Qualsevol objecte amb intenció de ser exposat o venut pot ser un tipus de fotografia per a e-commerce: roba i calçat, cosmètica i joieria, electrodomèstics i mobiliari, electrònica, objectes d'oficina, de la llar, utensilis de cuina, alimentació... en definitiva, qualsevol objecte.

Fotografia de producte per e-commerce

Dins de la fotografia per a e-commerce, podem centrar-nos en parlar més que en els tipus de fotografia que hi ha, en els trets que interessa fer.

Podem agafar l'objecte en qüestió i fotografiar-lo des de diversos angles, normalment frontal, lateral i posterior. Si l'objecte el requereix també seria interessant fer-li un tret més atrevit, picat o contrapicat, per a descriure alguna cosa que pugui ser interessant mostrar.

També és indispensable buscar el detall, ja sigui perquè el producte ha una cosa cridanera de mostrar, la marca, o fins i tot la textura. I finalment, els productes que estan formats per més d'una peça, et permeten fer petites natures mortes separant les seves parts i combinant-les.

Si a tot el material anteriorment descrit, li afegim l'ús de la fotografia publicitària, pot quedar-te una mostra de l'objecte molt descriptiva i cridanera com per a generar el suficient interès i animar al comprador a obtenir-lo.

Noticies relacionades